Vacature

Hoofd bedrijfsbureau/bedrijfsleider

Functieomschrijving:

Samen bouwen aan een duurzame toekomst Als hoofd bedrijfsbureau/bedrijfsleider geef je leiding aan de projectleider, engineer en de calculator op het bedrijfsbureau ten einde de juiste voorbereiding van de uitvoering van de projecten te realiseren. Je bent dus verantwoordelijk voor en betrokken bij de projecten, waarbij je ook aansturing geeft aan de projectleider, engineer en de calculator. Zorgt voor een goede werkvoorbereiding en afstemming met de projectleiding op dit gebied. Je brengt advies uit over aanname, ontslag, overplaatsing en bevordering van werknemers op de afdeling. Je streeft naar verlaging van de kosten, vermindering van afkeur en verbetering van het functioneren van de afdeling. Verder ben je verantwoordelijk voor de inkoop van apparatuur, je geeft invulling aan het personeelsbeleid en voert jaarlijks met elke medewerker een ontwikkelgesprek.

De werkzaamheden:

Produceert managementinformatie met betrekking tot de activiteiten van het bedrijfsbureau (waaronder onder handen werk per afgesloten kwartaal), Zorgt voor calculaties naar aanleiding van aanvragen of voor uit te voeren projecten, Zorgt voor nacalculaties van uitgevoerde projecten, Maakt de planning zodanig dat dit resultaat in de laagste kosten en de hoogste kwaliteit, inclusief het voldoen aan de gestelde levertijden, Registreert en analyseert de installatie- en dorlooptijden en de normtijden, Signaleert problemen (voortijdig) en draagt oplossingen aan, Bepalen van de materiaal behoeftes op basis van orders en prognoses en je beoordeeld opdrachten op elk vlak en coördineert uitbestedingen in samenspraak met de projectleiding.

Wat heb je nodig voor deze functie?

  • MBO/HBO werk-/denkniveau richting installatietechniek
  • Bereid opleidingen te volgen
  • Kennis van koudetechniek (F-gassen)en warmtepompen is een pre
  • Teamplayer
  • Strategisch inzicht
  • Sterk verantwoordelijkheidsgevoel
  • Een afgeronde opleiding
  • Rijbewijs B
  • Goede communicatieve vaardigheden

 

Waarom je Hoofdbedrijfsbureau/bedrijfsleider bij Goes Plooy wilt worden:

  • Omdat Goes Plooy gewoon een superleuk bedrijf is.
  • Je bent ambitieus en je wil samen met ons groeien naar een duurzaam bedrijf
  • Wij zijn collegiaal en wij helpen elkaar waar nodig, want samen kom je verder.
  • Uiteraard krijg je hiervoor een goede beloning en leuke extra’s
  • En wil je jezelf blijven ontwikkelen? Dat kan, sterker nog dat stimuleren wij juist.
  • Omdat Goes Plooy gewoon een superleuk bedrijf is;
  • Wij zijn collegiaal en wij helpen elkaar waar nodig, want samen kom je verder;
  • Omdat je bij ons afwisselend werk kunt doen voor verschillende projecten of particulieren;
  • Uiteraard krijg je hiervoor een goede beloning en leuke extra’s;
  • En wil je jezelf blijven ontwikkelen? Dat kan, sterker nog dat stimuleren wij juist.

Wie zijn wij?

Goes Plooy is een modern installatiebedrijf, met duurzaamheid als speerpunt. Alle kennis en vakmanschap die nodig zijn voor installatie en onderhoud van CV-installaties, sanitair, koeling en ventilatie, daken en goten, zinkwerk, zonnepanelen en warmtepompen, domotica en elektra (via het zusterbedrijf Locas elektrotechniek), zijn in het bedrijf aanwezig. Vanuit onze vestigingen in Heiloo en Haarlem bedienen wij onze klanten. Goes Plooy is lid van VEBIDAK (dakdekkers) en STEK (koeltechniek). En wij beschikken ook over verschillende branchgerelateerde certificaten als BRL 6000 en VCA.

Wij bieden jou:

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een uitstekend salaris tussen € 4.000,- en € 5.000,- bruto bij fulltime dienstverband.
  • 25 Vakantiedagen en 13 ADV dagen bij fulltime dienstverband.
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden conform CAO Metaal & Techniek.
  • Een auto van de zaak.
  • Mogelijkheid tot hybride werken.
  • Goede werk- privébalans.
  • Uitdagende werkzaamheden.
  • Professioneel, hecht en gezellig team.
  • Regelmatig leuke teambuildingsuitjes.
  • Een gezellige vrijdagmiddag borrel.
  • En volop ontwikkelingsmogelijkheden.

 

Werken bij Goes Plooy

Bij Goes Plooy zijn wij trots op onze mensen. Het zijn echte vakmensen. Educatie en persoonlijke ontwikkeling staan bij ons hoog in het vaandel.

Onze medewerkers moeten met veel plezier naar hun werk gaan. Dat is goed voor onze mensen, goed voor Goes Plooy en goed voor onze klanten. Alleen met tevreden medewerkers zijn wij in staat om goed werk af te leveren. En daarom zorgen wij voor een goede beloning, gezellige vrijdagmiddag borrels en regelmatig leuke teambuildingsuitjes om de teamspirit erin te houden.

Ben je enthousiast? Bel of mail ons dan via hrm@goes-plooy.nl en wie weet drinken wij binnenkort samen een kop koffie. Heb je eerst nog vragen? Heb je eerst nog vragen? Neem dan telefonisch of via whatsapp contact op met Patrick Groeneveld via 06 13 65 18 11. Interne sollicitaties zijn eveneens welkom.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Deel deze vacature

Gerelateerde vacatures